lauantai 12. lokakuuta 2013

Satunnainen yö muiden joukossa.

Kertaanpahan vaan elämääni tässä näin yleensä.. (Kaverit sit saa tunnistaa ihan itse itsensä tästänäin)

Aloitan kertomalla että tämän yön olen muistellut vanhoja hyviä aikoja, esimerkiksi 1-2vuotta sitten asiat oli ihan toisin kun tänäpäivänä. Mun erittäin hyvä ystävä asui vielä täällä, ja oltiin aikapaljon porukassa. Juttua lenti suuntaan jos toiseenkin, mutta yhtäkkiä siihen tuli muutos. Sain kuulla että hän muuttaa ennenpitkään pois täältä, ja ennenpitkään hengailut vähentyivät ennenpitkään huomattavasti entiseen verraten. Hän alkoi viettää aikaa kotona aikapaljon, suurimman osan ajasta. Olemme nähneet kahdesti tänävuonna, ennen hänen poismuuttoaan. Harmittavaa et näin kävi, mut pääasia on että olen kuitenkin sovussa hänen kanssaan.
Ei oo tullu sanottua missään ennen, mutta kiitos kaikesta! Muistot on ja pysyy. Oot tärkeä ja mulle niinkuin veli. Tulehan taas joskus käymään täällä, okei? 

Sit mun toinen erittäin hyvä ystävä asuu edelleen täällä, ja nähdään erittäin paljon. Ollaan tunnettu 7-vuotta, nelkistä asti. Jumaleissön! Aika kiitää niinko NerQin pyörä joenrannalle. Tästä kaverista on myös hyviä muistoja paljon, heti sieltä nelkiltä asti. Mm tuhansia San Andreas pelitunteja. Riitoja on toki mahtunu tähänki ystävyyteen. Mut onko ystävyyksiä ilman vääntöjä ja erimielisyyksiä? Ollaan vuosien jälkeen edelleen niinkuin veljekset. Ikinä ei tuu oikeen mainittua tälläsessä susta mitään, mut täytyy sanoa et oon tyytyväinen et ollaan edelleen frendejä kaiken jälkeen! Oot tärkeä ja niinko veli mulle!

Sitten on eräs hyvä ystävä edelleen, joka muutti muutama vuos sitten. Mut ei onneks niin kauas kun ylempänä mainittu kaveri. Mutta muistoja on ollu kaikennäköisiä, Blärri, "MIKSI SINÄ NOIN TEIT? NO. NO. NO!", Kauhee hiki ja voip spammit :D Oot niinko veli mulle! Joskus pitää ottaa kyl "HIKILANIT!"

Sitten on yks entinen kaveri, jonka kanssa olen tietääkseni riidoissa. Haluan kertoa et olet tärkeä mulle, jos satut näkee tän joskus. Ikinä ei keretty näkee, enkä tiedä et tullaanko koskaan näkemäänkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kannanotot ovat tervetulleita, mutta paskanjauhanta poistetaan :)