keskiviikko 1. helmikuuta 2012

1.2.2012 vittumainen koulupäivä taas kerran.

Koulu alkaa ysiltä niinkun tuttuun tapaan.. :) Pari ekaa tuntia meneekin ihan hyvin jne. :) Sitten 12:10 mentiin Jirin kanssa luokan oven eteen odottelee opea. Odotetaan siinä 5min ja tuumataan "vois käydä cappucinolla täs vaihees" no ei mitää ollaan cappucinolla. Ope tulee sinne ihan vitun vihaisena siitä että sotkin muka pöydän.. Eikö se päivän selvä asia oo että piri pintaan täytetty cappucino kuppi läikkyy? No se kone täyttää sen sillee. Ei voi mitään.. Oltiin 10min myöhäs, Jiril oli jalat pöydäl ja sil on selkä kipee. Opettaja siitä huutaa sille siitä ja mulle pöydän sotkemisesta. Käskee hakea servettei jolla kuivata pöytä, no olin hakemassa niitä ja se alkaa huutaa että "siivoo tämä sotku" Ja alkaa huutaa keittäjälle et "porttikielto näille kahelle ruokalaan!" ihan kiva jos ei syömässäkään voi käydä.. No ei tullu porttikieltoa. Jirin kaa oltas jouduttu rehtorille (Jiri ainaki). Siinä "matkalla rehtorille" ope alkaa huutaa et mulla oli huono käytös vaikka olin hiljaa kokoaja siel ruokalas ku oltiin. Ehkä pari sanaa sanoin "joo joo" liittyen servettien hakuun. Siinä selviteltii asioita.. Mentii siitä luokkaan sit ja ope alkaa mulle huutaa "Esitätkö Jirille?!" Minä vaan siihen karjasin et "EN!!!" Kurppa nytkähti taaksepäin, säikähti. Sit se menee luokan ulkopuolelle Jirin luo ja tuumaa mulle "Ota joku helvetin kirja" Jirihän käytävällä heittää matikankirjan lampun tai kaapinpäälle. Ope ragee ja ragee..
Sellaista perseilyä tänään. VITTU!

Wilmassa ilmotus meni näin:
1: 12.20 löytyi kahvilta /kurppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kannanotot ovat tervetulleita, mutta paskanjauhanta poistetaan :)