keskiviikko 23. toukokuuta 2012

23.05.2012 Harakan bitchaustuokio

On se kumma ku luokassa ei nauraakaa saa -.-

Hauska juttu oli 6. luokalta yhellä tyypiltä. Johon sitten aloin kaverini kanssa nauramaan. Keskustelu menee näin:

Ope: "Nauratte niinku pikkulapset tollasille jutuille, lopettakaa hihitys"
Minä: "Kuudennella luokalla sentään sai nauraa!"
Ope: "Älä viitti"
Minä: "On se kumma kun ei saa nauraa edes, lyön kiveksistäni vetoa että sinäkin naurat joskus"
Ope: "Miten sä puhut noin törkeästi? Mene luokasta ulos, tule takas sitten ku osaat olla ihmisiks"

Päivittelin tällävälin facebook tilani tapahtumakaavalla tapahtuneesta.

Ope tulee luokan ulkopuolelle ja jatkaa valitusta:
Ope: "Joko osaat olla ihmisiks?"
Minä: "En, pitää miettiä vielä"

Tässä vaiheessa Ope näki kännykän mun kädessä.

Ope: "Tää on sanktio, eikä mikään viihtymistunti!"

Nousin käytäväpenkiltä ylös. Kävelin harakan naaman eteen ja keskustelu jatkuu: 

Minä: "Sulle tarpeeks hyvä sanktio ois jos saisit jumalauta potkut!"
Ope nytkähtää pelosta taaksepäin ja sanoo: "Lähe kotiis!"

Lähin kävelee kotiin, soitin sitten mutsille ulkoa ja kerroin mitä tapahtui.



Wilmaviesti: 

Törkeä ja uhkaava käytös.

Opetus: 

Naura luokassa jossa on niin lapsellinen opettaja kuka kieltää nauramisen. Saat ainakin helvetisti valitusta ja mahdollisesti loppupäivän vapaaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kannanotot ovat tervetulleita, mutta paskanjauhanta poistetaan :)