perjantai 23. maaliskuuta 2012

Perjantai 23.03.2012 (Open typotukset ja vinkumiset yms)

12.00 välitunti:


Kaverin kanssa lähdimme kävelee koulun taakse, tupakalle.. Koulun rajat tuli siinä jo ylitettyä. Ope jotain tuli vinkuu mulle et "Sut on nähty 9:00 aamulla tässä koulunovien eessä tupakalla"
sanoin vaan siihen et "Kuka helvetti sellasta väittää?"
ope "Sä et puhu mulle noin!"
mä "Varmasti vittu puhun, ku tollasta ei oo tapahtunu"
No tupakil käytii.. Sitten pyysin opea kuuntelee, sitte se jatko tota "Et puhu mulle noin, alota lause alusta" juttua.. Mä sit kyrsiinnyin ja tuumasin "Vittu kuuntele" samassa lensin pihalle.. Sitten chillailin käytävillä, kaveri tuli pihalla vastaan.. Sen kanssa juostiin opea 0,5h karkuun käytävillä. Ope soitti mutsille. Selvitin asiat, homma on ok.. Pääsin yheltä himaan.. Sitten bestis pätkäs yhtä tyyppiä turpaan..
Me vaa laulettiin jtn "***** se sai turpaan tinttantanttan tallallei!" jne
Sellasta tänään.. :P


Ilmoitukset Wilmassa meni näin:


1: Tänään koulupäivä! 
/Kurppa oy
2: törkeä kielenkäyttä mennessään koulun taakse /Kurppa oy
3: Häipyi tunnin alussa, kun piti selvittää tukakointiretkeä.. hengaili taas ympäri koulua ja juoksi karkuun, kun näki aikuisen! Palasi selvittämään asioita kello 12.40. /Kurppa oy

Siis mikä vittu on tukakointiretki? Muutenki typottaa :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kannanotot ovat tervetulleita, mutta paskanjauhanta poistetaan :)