lauantai 28. tammikuuta 2012

Äidinkielen kuvaus. (Kirjoitettu äidinkielen vihkosta tietokoneella 28.01.2012 klo 1:15)

Olen Marko lempinimeni on Haukkis. Olen 15-vuotias, perheeseeni kuuluu isä, äiti, ja isoveli. Isoveli on kyllä muuttanut pois kotoa jo vuonna 2006.
Minulla on muutama kaveri, 2 bestistä Jiri ja Juuso.
En pidä koulusta. Minun mielestäni se on ajanhukkaa.
Harrastan penkkiurheilua tietokoneeni ääressä.
Luonne on ihan perus.
Pidän tietokonepeleistä, ja tytöistä.
Inhoan koulua aamuisin.
Pelaan mieluiten vapaa-ajalla tietokoneella ja oon ulkona kylällä.
En toivo tulevaisuudelta mitään erityistä.
Ei ole erityistä ammattihaavetta.
Toivon tyttöystävää, ja pitkää seurustelusuhdetta sen kanssa. Mieluiten koko loppuelämän.


Tässä on toivomusosio, jatkona tolle kuvaukselle:

Jos tässä kysyttäisiin et mitä toivoisin se olisi: 3 lisätoivomusta.
1. Tyttöystävä (ei kusettava)
2. Helvetin tehokkaan tietokoneen joka pyörittää peliä kun peliä.
3. Että kukaan ei leikkisi toisen tunteilla, ja kaikki hyväksyisivät toiset sellaisinaan kun ne on. :)

- Haukkis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kannanotot ovat tervetulleita, mutta paskanjauhanta poistetaan :)